poniedziałek, 4 stycznia 2016

Ulubieńcy grudnia 2015

Witam w Nowym Roku! Czas na ostatnich ulubieńców roku 2015 :-)

1. Wiśnie w czekoladzie


Zajadałam się nimi regularnie przez cały grudzień. W ramach wprowadzania się w świąteczny nastrój oczywiście. ;-) Soczysta, lekko kwaskowa wiśnia powleczona cienką, chrupiącą warstwą belgijskiej czekolady. Mmmmm...







2. Torebka Furla Candy Bon Bon


Przywiozłam ją z Dubaju i od tamtej pory towarzyszy mi ona przy każdej możliwej okazji. Wbrew pozorom pomieści wszystkie niezbędne rzeczy - telefon, mały portfel, klucze, okulary, błyszczyk. Czasem nie potrzeba nic więcej. ;-)
Ma bardzo ciekawy kolor - nazwałabym go brudny żółty. Świetnie sprawdza się w stylizacjach codziennych, ale dzięki zgaszonemu odcieniowi nie jest gafą także do stylizacji bardziej eleganckich.



3. Kolorowanki dla dorosłych


Tak, kolorowanki nie muszą być atrybutem jedynie dziecięcym. W tych dla dorosłych tworzymy piękne wzory, świetnie się przy tym relaksując. Nie masz na to czasu? Ale na internet masz, prawda? ;-)
Moje ulubione wzory to oczywiście mandale! :-)



źródło: empik.com


4. Kolczyki Shooting Star SIN by Mannei Jewels


Srebrne kolczyki pochodzące ze sklepu z biżuterią sióstr Mannei. Trafiłam na nie zupełnym przypadkiem, bez wahania zamówiłam i... zakochałam się! Na pewno długo pozostaną moimi ulubieńcami.






5. Korektor MAC Pro Longwear Concealer


Oczywiście musiał pojawić się jakiś kosmetyk. ;-) To właściwie powinien być ulubieniec całego roku 2015. Jak na razie najlepszy korektor, jaki miałam. Świetnie maskuje cienie pod oczami, długo się utrzymuje, ale jednocześnie nie roluje i nie tworzy widocznej warstwy. Polecam! 


źródło: beautylish.com



Do zobaczenia w kolejnych ulubieńcach!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz