piątek, 4 września 2015

Tabula Rasa

...czyli niezapisana tablica.

Długo wahałam się, jaką formę nadać temu blogowi i na jakiej tematyce się skupić. Nie chciałam się ograniczać do jednej tematyki wiodącej, bo ciężko byłoby mi wybrać spośród wszystkich moich pasji i zainteresowań.

Wspólnym mianownikiem okazało się słowo ROZWÓJ.
To jest coś, co interesuje mnie najbardziej. Wierzę, że każdy z nas jest czystą kartką i każdy kolejny dzień jest po to, aby coś na niej zapisać.
Zrobić coś nowego, nauczyć się czegoś, doświadczyć, zrobić coś dla siebie - stać się lepszą wersją samego siebie.

To nie jest blog skazany na sukces. Powstał po prostu z potrzeby pisania. Nie mam ambicji, aby stać się słynną blogerką. Prawdopodobnie nigdy nie zrobię sobie selfie i nie pokażę tutaj swojej twarzy.
Ale może dowiesz się ode mnie czegoś nowego i zapiszesz coś na swojej niezapisanej tablicy?



"Istnieją tylko dwa dni w roku, w których nic nie może być zrobione. Jeden nazywamy wczoraj, a drugi jutro. Dzisiaj jest właściwy dzień, aby kochać, wierzyć i żyć w pełni."

Dalajlama




1 komentarz:

  1. Gosia! Gratuluje bloga! Fajnie, że zaczęłaś pisać. będę zaglądać, zwłaszcza, że rozwój jest także moim celem. Także zgadzam się z tym co napisałaś! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń